زینک

چه ابعاد زینک‌ها در چاپ افست استفاده می‌شود؟

زینک یک ورق فلزی یا پلاستیکی با ابعاد مشخص است که در لیتوگرافی طرح مورد نظر برای چاپ روی آن کپی می‌شود و در چاپ افست از آن استفاده می‌شود. این ورق‌ها برای انتقال طرح چاپی روی کاغذ و مقوا مورد استفاده قرار می‌گیرند و از آن‌ها در صنعت چاپ و بسته‌بندی استفاده می‌شود. ابعاد زینک‌ها بر اساس ماشین چاپ مشخص می‌شوند و معمولاً در ابعاد استانداردی تولید می‌شوند که بسته به نوع ماشین چاپ می‌تواند متغیر باشد.

کاربردهایی زینک در چاپ افست

زینک چاپ افست شامل ورقه‌هایی از جنس آلومینیوم و روی است که در چاپ افست استفاده می‌شود و دارای اهمیت است. از این ورق‌ها برای چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آن‌ها برای انتقال طرح چاپی روی محصولات مختلف استفاده می‌شود.

زینک چاپ یک ورق فلزی یا پلاستیکی است که در چاپ افست به عنوان واسطه برای انتقال طرح چاپی روی محصول استفاده می‌شود. این ورق‌ها برای چاپ روی کاغذ و مقوا مورد استفاده قرار می‌گیرند. زینک چاپ افست دارای اهمیت بالایی است و برای چاپ تیراژ بالا مناسب است. از این ورق‌ها برای چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آن‌ها برای انتقال طرح چاپی روی محصولات مختلف مانند لباس، شیشه، کلاه و … استفاده می‌شود. ابعاد زینک‌ها بر اساس ماشین چاپ مشخص می‌شوند و معمولاً در ابعاد استانداردی تولید می‌شوند که بسته به نوع ماشین چاپ می‌تواند متغیر باشد.

بیشتر بخوانید...

افست ورقی پرینت مستر

مرکب افست ورقی پرینت مستر (Master Print) یکی از روش‌های پردازش تصویر است که در آن از یک مرکب افست ورقی استفاده می‌شود تا تصویر

///